Monday, September 7, 2009

50 lucruri marunte ce-ti incanta viata

Ca tot a venit septembrie si n-am mai postat de mult cred ca-i cazul pentru un mic update. Nici de data asta n-am avut niciun fel de inspiratie, dar mi s-a propus ceva interesant "50 lucruri marunte care te (te-ar) incanta in viata", totusi cam greu tinand cont ca intr-un alt post mi s-a zis ca-i mai usor sa scrii despre ce nu-ti place decat ce-ti place.

Oricum ideea mi se pare super okay, it could be fun ... asa ca, sa incepem :) :

1. o bere in Zorki
2. sa fac poze, de preferat cat mai departe de oras si aglomeratie
3. sa urc undeva si sa privesc in gol, sa ma "adun" (ca in poza de mai jos)

4. un pepsi/cola rece
5. un pui rotisat la lipie (de la El greco) dupa ce am iesit de la o bere din Zorki
6. o plimbare noaptea
7. o seara cu luna plina
8. sa stau in pat (tolaneala cred ca-i zice :)) )
9. sa ascult muzica, de preferat noaptea pe intuneric
10.un masaj bun :)
11.o mancare buna :))
12.o furtuna de vara
13.statul la o poveste
14.concerte
15.sa vizitez ceva (oras vechi/ cladiri vechi/ muzeu)
16.o seara acasa (acasa acasa, nu in cj)
17.mesele de sarbatori / zilele de nastere cand ne adunam toti (familionul)
18.filmele
19.un joc bun
20.sa tachinez
21.muntele
22.sa privesti focul pe lemne intr-o zi de iarna
23.one little warm hug
24.sa adoarma "acea" persoana la tine-n brate
25.sa poti sa-i zici acelei persoane cu adevarat ce simti fara sa-ti fie "teama" ca reactia ei n-o sa fie pe masura asteptarilor
26.sa visez, de preferat "cu ochii deschisi" ca oricum noaptea nu poti sa alegi tu ce sa visezi :P
27.sa fiu rasfatat
28.sa vezi acea persoana care te face sa te comporti ca un copchil idiot cand stai de vorba cu ea :))
29.sa citesti ceva interesant
30.tehnica militara
31.sa-mi fac planuri
32.sa ma plimb aiurea prin magazinele gen media galaxy
33.ochiuri cu galbenus moale, sa-l poti lua cu paine
34.istoria/geografia
35.desenele animate de sambata dimineata
36.brunetele
37.pauzele lungi si dese cand esti la lucru
38.o dimineata cetoasa la munte
39.o adunare la un gratar
40.sa te plangi impreuna cu colegii de lucru de cat de mic ii salariul
41.sa citesc blogurile persoanelor din lista mea de mess
42.sa asculti pe strada o melodie care iti place si sa te chinui sa nu misti buzele sau sa dai din cap ca sa nu creada restul ca ai probleme si sa iti vina sa razi ca iti pasa de lumea din jur
43.sa rad de oamenii care se cred ceva ce nu sunt
44.sa rad
45.sa stai sa te tot uiti cand se face ora fixa, si sa mai si crezi
46.sa stii ca ai castigat la LOTO :))
47.sa salivez in fata vitrinelor cu mancare (de obicei bucatariile de la real/cora/carefourr)
48.sa gasesti o poza in care sa fi iesit bine
49.sa vorbesc cu subintelesuri
50.sa aiba unghii mari :P

2 Comments:

Anonymous said...

Hmm..ma regasesc in multe idei, cel mai mult in cea de la nr 42, si 44, si 41, si 49 si...ok ok...in multe :D.Imi place foarte mult articolul acesta.Hugs for you!

Unknown said...

I finally done it :P merci de idee, mai vreau leapsa :D
http://despre-nimicuri-si-nascociri.blogspot.com/2009/12/50-de-lucruri-marunte-ce-mi-incanta.html

ce-mi place ca e ingrosat nr. 36 la tine :))
hugs si Sarbatori Fericite! :)